به گزارش روابط عمومي فرمانداري سيد نبي رسولي در نشست خبري صبح امروز با اصحاب رسانه به تشريح پرو»ه هاي قابل افتتاح در هفته دولت در شهرستان ابركوه پرداخت.

فرماندار ابركوه در اين نشست با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دولت از خبرنگاران حاضر در نشست تقدير و تشكر كرد.

وي افزود: گراميداشت هفته دولت در واقع گراميداشت ملتي است كه دولت عصاره آن است و در سال دولت و ملت ، همدلي و همزباني، لازم است مردم و دولت با همكاري و همياري در جهت پيشبرد اهداف نظام گام بردارند.

رسولي با اشاره به حضور مهندس ميرمحمدي استاندار يزد در روز شنبه مورخ 94/6/7 در ابركوه اظهار داشت: بيش از 15 پروژه قابل افتتاح در شهرستان در مرحله بهره برداري است كه 4 پروژه با حضور استاندار افتتاح خواهد شد.

وي آبرساني به مخزن ذخيره آب در بخش بهمن به طول 14 كيلومتر و با اعتباري بالغ بر دو ميليارد و هفتصد ميليون تومان،بهره برداري از كارخانه يخ شمس آباد با اعتباري نزديك به 700 ميليون تومان،بهره برداري از شركت لبني عالي مهر بخش بهمن با دو ميليارد تومان اعتبار و افتتاح نمازخانه چند منظوره دانشكده فني شريف با اعتبار 600 ميليون تومان را از پروژه ها انتخاب شده جهت افتتاح توسط استاندار عنوان كرد.

بالاترين مقام اجرايي در شهرستان گفت: خانه بهداشت فراغه،ساختمان دهياري هروك و مريم آباد،ساماندهي گلزار شهداي رئيس آباد،افتتاح پارك شهرسب و پنج پروژه ديگر را از پروژه هايي است كه در هفته دولت در بخش مركزي به بهره برداري خواهند رسيد.

 رسولي در پايان مجموع اعتبار كليه پروژه هاي قابل افتتاح در هفته دولت را بيش از 8 ميليارد تومان مطرح كرد كه 3.5 ميليارد تومان از آن در بخش مركزي،1 ميليارد تومان در بخش بهمن و 6 ميليارد تومان مربوط به شهر ابركوه مي باشد.