ششمین جلسه سازگاری با کم آبی استان یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، ششمین جلسه کمیته سازگاری با کم آبی استان عصر سه شنبه 22 تیر به ریاست استاندار محترم در سالن کوثر استانداری برگزار شد

در ابتدای جلسه مدیرکل مدیریت بحران استان ضمن خیر مقدم به اعضا گزارشی از مصوبات مربوط به 5 جلسه قبلی در قالب 48 مصوبه و همچنین توضیحاتی در مورد آئین نامه نحوه تامین ، نگهداری تجهیزات و ماشین آلات در مواقع بحرانی ارائه داد.

در ادامه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان، گزارشی از تعداد چاه های موجود در شهر و کیفیت آب آنها بیان نمود و خواستار رعایت صرفه جویی و مدیریت مصرف جدی تر شد.

سپس مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اظهار داشت: علیرغم تعرض اخیر به خط انتقال در حال حاضر شرایط آب انتقالی پایدار بوده و در حال جبران خسارات وارده به دیزل ژنراتور و سیستم کلرزنی هستیم.

معاون عمرانی استاندار در ادامه به موضوع تهیه بانک اطلاعات ماشین آلات از بخش خصوصی و دولتی اشاره نمود و اظهار داشت ادارات دولتی موظف به همکاری بدون قید و شرط با مدیریت بحران می باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و معاون سیمای صداوسیمای استان نیز در مورد اعتبار مناطق ییلاقی و فرهنگ سازی در رسانه ملی مواردی را بیان نمودند

در انتها استاندار یزد ضمن تشکر از تلاش دستگاه های متولی در حوزه آب استان ، همکاری تمامی دستگاه های استان با مدیریت بحران را خواستار شد و گفت در صورت عدم تمکین ، قانونا با متخلفین برخورد قضایی و اداری خواهد شد و گزارش آن هم به مردم داده می شود. همچنین وی خواست تا در مناطق تفرجگاهی استان اخذ عوارض در دستور کار قرار گیرد.