مدیرکل مدیریت بحران استان ضمن گراميداشت سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر فرارسيدن هفته دولت را تبريك گفت.

پيام تبريك مدیرکل مدیریت بحران استان به مناسبت هفته دولت

به گزارش روابط عمومی، احسان بالاکتفی مدیرکل مدیریت بحران استان با صدور پيامي هفته دولت و روز كارمند را گرامي داشت.

متن پيام به اين شرح است:

 هشتم شهريور، يادآور شهادت مظلومانه دو يار ديرين امام (ره)، رجايي و باهنر است؛ معلمين فداكار و مخلصي  كه افتخار خود را خدمتگزاري به آحاد  ملت ايران مي دانستند و در اين طريق به درجه رفيع شهادت نايل آمدند.

حذف فيزيكي حق ازسوي باطل زماني صورت مي گيرد كه باطل در صدد خودكامگي و عدم رعايت شئونات و حقوق هم نوعان خود برآمده و در پي اهداف پليد خود موقعيت و جايگاه نفساني خويش را از دست داده باشد. به راستي رجايي و باهنر جزء انسان هاي مهرورز، نيكوكار و فرشته صفت بودند و مقام والاي انسانيت شايسته آنهاست. هفته دولت نمادي از وحدت مردم و دولت است كه اين وحدت در راستاي اهداف دولت مردمي، پيشرفت و اقتدار ايران اسلامي را به همراه خواهد داشت.

بي شك قاطبه مسئولان و مديران مي بايست با تأسي از ويژگي هاي والاي اخلاقي و رفتاري اين شهيدان آسماني، آنان را الگوي هميشگي خود قرار داده و با بهره گيري از منش آن عزيزان در راستاي تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي گام برداشته و زمينه هاي رشد و پيشرفت روزافزون كشور را در عرصه هاي مختلف به ويژه ايجاد امنيت و آرامش و حفظ جان هموطنان و نجات آسيب ديدگان را فراهم آورند.

مديريت بحران استان بعنوان متولي در مديريت يكپارچه بحران، سياستگذاري، برنامه ريزي، ايجاد هماهنگي و انسجام در زمينه هاي اجرائي آموزشي پژوهشي، اطلاع رساني متمركز و نظارت بر مراحل مختلف حوادث غير مترقبه با بهره گيري از تمامي ظرفيت هاي كشوري و لشگري آمادگي  هرگونه تعامل را داراست و در اين راه همه اقشار جامعه را به مشاركت دعوت مي كند.

اينجانب هفته دولت را به تمامي خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بويژه همكاران شاغل در حوزه خطير مديريت بحران تبريك عرض نموده ، تلاش خدمتگزاران به مردم شريف ايران در راستاي گسترش فرهنگ ايمني جامعه در برابر حوادث طبيعي را ارج مي نهم.

احسان بالاكتفي

مديركل مديريت بحران استان يزد