جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان خاتم/بازدید/ملاقات

به گزارش روابط عمومی، جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان خاتم در حضور مدیرکل مدیریت بحران استان و به ریاست فرماندار خاتم برگزار شد.

این جلسه که با محوریت اقدامات انجام شده سال گذشته و برنامه های پیش روی دستگاه‌های عضو ستاد در سال جاری در حوزه مدیریت بحران، در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید ضمن ارائه گزارش اقدامات ، طرح های پیشنهادی و در حال اجرای دستگاه ها مورد بررسی قرار گرفت .

پس از جلسه مدیرکل مدیریت بحران به اتفاق فرماندار خاتم و مدیر راهداری خاتم از نقاط حادثه خیز محور هرات هرابرجان بازدید نمودند. گفتنی در این بازید در خصوص کنترل و هدایت سیلاب با ایجاد پل در مسیر مذکور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین در جلسه ای مشترک با مدیر شعب بانک صادرات هرات، موضوع مساعدت تامین منابع بانکی و تسریع در روند امهال تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی مطرح گردید

مدیرکل مدیریت بحران به اتفاق مدیر جهاد کشاورزی خاتم و فرماندار خاتم از وضعیت خسارات ناشی از سرمازدگی سال زراعی جاری به باغات پسته شهرستان بازدید نمودند در این بازدید پس از بررسی ابعاد میزان خسارت ، مدیرکل مدیریت بحران استان در خصوص پرداخت تسهیلات کم بهره و امهال تسهیلات کشاورزی خسارت دیده قول مساعد دادند.

ایشان در انتهای سفر یک روزه خود از تجهیزات اطفا حریق ایستگاه آتش نشانی باغ شادی بازدید نمود

در این بازید بنابر تاکید فرماندارمبنی بر کمبود تجهیزات با توجه به بالا بودن خطر حریق در مناطق جنگلی، مدیرکل مدیریت بحران استان در حوزه تامین و افزایش تجهیزات اطفای حریق قول همکاری لازم دادند.